درخواست ایمیل اختصاصی از وب سایت دانشگاه

این سرویس جهت استفاده اعضای هیات علمی ، واحدهای  دانشگاه و دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری راه اندازی شده است.

روش درخواست پست الکترونیکی دانشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی:

  1. ابتدا فایل راهنمای تکمیل فرم درخواست ایمیل دانشجویان را مطالعه نمائید. لازم است کلیه اطلاعات فرم با دقت و صحیح تکمیل شده و نام کاربری مطابق با استاندارد ذکرشده در فایل راهنما وارد شود. در غیر این صورت پست الکترونیکی برای شما فعال نمی شود.
  2. فرم درخواست ایمیل دانشجویان را دانلود کنید. اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد نمائید.(فرم قابل تایپ می باشد.)
  3. یک نسخه پرینت کاغذی از فرم تهیه کرده و آن را امضاء نمائید
  4. یک هفته پس از تکمیل فرم، جهت فعال کردن پست الکترونیکی خود با همراه داشتن کارت دانشجویی و نسخه پرینت شده فرم به مرکز فناوری اطلاعات-واحدوب سایت دانشگاه مراجعه فرمائید.

روش درخواست پست الکترونیکی دانشگاه برای اعضای هیات علمی و کارکنان واحدهای دانشگاه:

ابتدا فرم درخواست را از طریق لینک زیر دریافت کرده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده ، فرم را به مرکز فناوری اطلاعات -واحد وب سایت دانشگاه تحویل دهید تا حساب کاربری شما ایجاد گردد.

دریافت فرم درخواست پست الکترونیکی مخصوص اعضای هیات علمی

دریافت فرم درخواست پست الکترونیکی مخصوص کارکنان


جهت جلوگیری از پرشدن فضای ایمیل دانشگاه هفته ای یک بار جهت حذف ایمیل های غیرضروری وارد ایمیل خود شوید.